|

Πως γίνεται ένα Τμήμα Μαθηματικών, στο οποίο για να πάρει πτυχίο ένας φοιτητής χρειάζεται να περάσει 36 μόνον μαθήματα, να έχει μέσο όρο αποφοίτησης πάνω από έξι χρόνια;
- Υπάρχουν μαθήματα τα οποία οι φοιτητές τα δίνουν ακόμα και 5 φορές για να τα περάσουν: φανταστείτε την επίπτωση στο ηθικό και στην ψυχολογία τους
- Υπάρχουν μαθήματα με συμπυκνωμένη ύλη τα οποία θα έπρεπε να διδάσκονται σε δύο εξάμηνα. Παραδείγματα: Απειροστικός Λογισμός ΙΙΙ, Στατιστική Ι
- Τα θέματα είναι πάντα δύσκολα, ανεξαρτήτως του πόσο εύληπτη η μη ήταν η διδασκαλία του μαθήματος στην τάξη
- Ορισμένα μαθήματα άνετα θα μπορούσαν να είναι μεταπτυχιακά σε πανεπιστήμια του εξωτερικού
- Κόβονται φοιτητές διότι το γραπτό τους δεν πληρούσε τους όρους της μαθηματικής κομψότητας.
- Γενικώς γίνεται προσπάθεια να αποδειχθεί κάτι σε κάποιους ξένους: σε ποιούς; στους ευρωπαίους; στους αμερικανούς; άγνωστο.
- Το γενικότερο πνεύμα είναι να φτάσουμε στα άκρα με αποτέλεσμα οι φοιτητές να εξοντώνονται ψυχολογικά.
- Και τελικά φτιάχνουμε καλούς μαθηματικούς για να μεταναστεύσουν σε Γερμανία, Αγγλία, ΗΠΑ κλπ, χώρες των οποίων οι νέοι δεν πολυσκοτίζονται για τις αρχές της μαθηματικής αυστηρότητας, ενώ παίρνουν πτυχίο μαθηματικών σε 3 μόνον χρόνια.
Κάντε κλικ για τις αντίστοιχες σελίδες με τα διαθέσιμα θέματα εξετάσεων.
Απειροστικός Λογισμός Ι (101) , Λύσεις ΣΕΠ 2004
Γραμμική Άλγεβρα Ι (121
Αναλυτική Γεωμετρία (122)
Απειροστικός Λογισμός ΙΙ (201)
Γραμμική Άλγεβρα ΙI (221) , Λύσεις ΣΕΠ 2004
Πιθανότητες Ι (241)
Απειροστικός Λογισμός ΙΙΙ (301) , Λύσεις ΣΕΠ 2004 ,
Λύσεις ΣΕΠ 2005
Διαφορικές Εξισώσεις Ι (302)
Αριθμητική Ανάλυση Ι (341), Λύση 1ου Θέματος (Σφάλματα Στρογγύλευσης) ΙΟΥΝ 2012
Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις (411)
Λογισμός Πινάκων και Εφαρμογές (432)
Υπολογιστική Άλγεβρα (439)
Πιθανότητες ΙΙ (442)
Στατιστική Ι (541)
Διαφορική Γεωμετρία των Καμπυλών και των Επιφανειών (634)
Στοχαστικές Ανελίξεις (651)
Αριθμητική Ανάλυση ΙΙ (653)
Στατιστική ΙΙ (654)
Μιγαδική Ανάλυση Ι (701) , Λύσεις ΙΑΝ 2005
Διακριτά Δυναμικά Συστήματα (739) , Λύση συστήματος 2x2, 3x3, 4x4 με 2, 3, 4 ίδιες ιδιοτιμές, αντίστοιχα
Θεωρία Ελέγχου (814)
Μαθηματική καθοδήγηση φοιτητών. Καλέστε 697-921-0251 ή στείλτε μήνυμα. Από smartphone καλέστε εδώ.
|